מגמת התיאטרון בית הספר נעמי שמר גאה להציג!

$(function(){setImageBanner('76193be1-d11c-4581-b5f0-8f258c3eebab','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שני (12.2) התקיים ערב הבגרויות של מגמת התיאטרון בבית הספר ע"ש נעמי שמר במתנ"ס גן יבנה. תלמידי המגמה הציגו את המחזות "היי יפה" ו-"מכתב לנועה" בצורה יוצאת מן הכלל תוך הפגנת רמת משחק גבוהה ביותר. המחזות עסקו בנושאים משמעותיים ועמוקים

הופעת מגמת תיאטרון

במחזה "היי יפה" ניסו התלמידים לבחון את ה"חוויה" הנשית, על ידי מיפוי של היומיום לפעולות אשר חושפות את הטקסים אליהם האישה משועבדת. הרעיון למחזה מאת נתלי פיינשטיין, בבימוי של מיכל לוי, הפקה של דנה ברגמן, תפאורה של שקד עובד, תאורה ענבר כפיר, תלבושות שקד זרד, כוריאגרפיה, עדי לוי. השחקנים המשתתפים היו דנה ברגמן, שקד זרד, ענבר כפיר, מיכל לוי, עדי לוי, שקד עובד ואופק פפיאשוילי.

במחזה "מכתב לנועה" התלמידים הציגו את סיפורה של נועה, אלמנה אשר חיה 15 שנים לבד לאחר מות בעלה במלחמה ומאז הקדישה את חייה לילדיה. המחזה עוסק ביחסים בתוך המשפחה לאחר שנועה מתאהבת בגבר ומנסה לפתוח בחיים חדשים. המחזה מאת גורן אגמון, בימוי ודרמטורגיה אורן אטדגי, הפקה של עמית מינביץ, מוסיקה מאת דנאור מיכאלי, תפאורה של ליאור בן זקן, תלבושות שיר בבו. השחקנים המשתתפים היו אורן אטדגי, שיר בבו, ליאור בן זקן, דנאור מיכאלי ועמית מינביץ.

 הופעת מגמת תיאטרון

ראש המועצה, דרור אהרון: "ההכנה לקראת ערב הבגרויות ארכה חודשים רבים וכללה עבודה אינטנסיבית ולא פשוטה. לפי מה שראו עיניי אני מאמין שהציונים יהיו מאד מאד גבוהים. מגמת התיאטרון יקרה מאד לליבי, אני מקפיד להגיע לכל אחת מן ההפקות שמתקיימות במסגרתה ומתפעל בכל פעם מחדש. מעבר למשחק ולבימוי שנעשים ברמה גבוה מאד, אני נהנה לצפות בילדים שלנו, שאוהבים לשחק, לצחוק וליהנות. תודה רבה לכל השותפים בהצלחה ובעשייה, למנהלת בית הספר, מנהל המגמה וכלל הצוותים החינוכיים".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה